Trzy metry nad niebem

Trzy metry nad niebem – hiszpański melodramat, który podbił serca milionów ludzi na całym świecie.

Film opowiada historię miłości dwojga ludzi z dwóch zupełnie różnych światów. Babi to dziewczyna z dobrego domu, dobrze wychowana i wykształcona. Pewnego razu spotyka Hache (H), chłopaka-buntownika, impulsywnego i nieodpowiedzialnego, który ma apetyt na ryzyko i niebezpieczeństwo, zwłaszcza w nielegalnych wyścigach motocyklowych. Ku swemu zdziwieniu oboje zakochują się w sobie. Niesamowicie wzruszająca opowieść o miłości. Koniecznie do nadrobienia, wbrew pozorom, nie tylko dla NASTOLATKÓW!

           Frases de la película Tres metros sobre el cielo – cytaty z filmu 3MSC

***

„Próbujesz sobie przypomnieć, kiedy to wszystko się zaczęło. 
A zaczęło się wcześniej niż Tobie się wydaje.. o wiele wcześniej. 
Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy. 
Już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się trzy metry nad  niebem.” 

„Y de repente te das cuenta que todo ha terminado. Ya no hay vuelta atrás, lo sientes, y justo entonces intentas recordar en qué momento comenzó todo y descubres que todo empezó antes de lo que pensabas… Mucho antes… y es ahí justo en ese momento cuando te das cuenta de que las cosas solo ocurren una vez, y por mucho que te esfuerces, ya nunca volverás a sentir lo mismo, ya nunca tendrás la sensación de estar a tres metros sobre el cielo.” 

 

  JA OSOBIŚCIE, WCIĄŻ UWIELBIAM! #3msc

¡Fea!… ¡Sí tú!… Fea. – Brzydula! Tak ty! Brzydula.

Ay Babi, Babi Babi soy un cerdo, un animal, un bestia, un violento pero te dejarías besar por mí.     – Ach, Babi, Babi, Babi…mówiłaś,że  jestem zwierzęciem, bestią a teraz chcesz mnie pocałować…

– Estoy feliz.
– Creo que yo más.
– No, yo mucho más.
– Yo de aquí a Barcelona.
– Yo de aquí al cielo.
– ¿Sí? Pues yo muchísimo más.
– ¿Cuánto?
– A tres metros sobre el cielo.

– Jestem szczęśliwy.
– Myślę, że ja bardziej.
– Nie, ja więcej.
– Ja stąd do Barcelony.
– Ja stąd do nieba.
– Tak? A ja znacznie wyżej.
– Ile?
Trzy metry nad niebem.

https://www.youtube.com/watch?v=LcW7C-7tm6g – POSŁUCHAJ!

Besos, Soy Anna Valeria

 

Dodaj komentarz